воскресенье, 22 октября 2017 г.

אך הזול יוצא יקר - השוואת מחירים בין החברות ומפעילים בשוק השכרות הרכב בפולין

אך הזול יוצא יקר - השוואת מחירים בין החברות ומפעילים בשוק השכרות הרכב בפולין


אני נשאל כל הזמן להסביר איך זה יכול להיות שמחיר שאני מציאה לשכירות רכב בפולין יוצא יקר יותר מאתרים אחרים. כל פעם אני נותן אותו הסבר מחדש. פעם זה משכנע ופעם לא. אחר כך, אני רואה באינטרנט תגובות כאלו :
comment 1
מתוך אתר "למטייל"

כואב הלב.. בסופו של דבר, תגובות שליליות מקרינות גם על העבודה שלי ואז החלטתי לעשות השוואה אמתית בין 3 מפעילים וירטואלים (אתרים) לבין אתר של חברה עצמה וכמובן, גם מול המחיר שאני נותן כסוכן מורשה ונציג של חברת EXPRESS בישראל.


www.economycarrentals.com VS  cars.wizzair.com  VS  rentalcars.com   VS  express.pl

אנו בודקים אותו סוג רכב (כאשר בעל הרכב הוא חברת אקספרס הפולנית) ויתר החברות מנסות למכור אותו רכב ללקוח ישראלי ומתחרים במחירים.
רכב : אופל אסטרה, גיר ידני, בנזין
תאריך קבלת הרכב : 1.11.17 , 09:00 , בשדה תעופה של וורשה
תאריך החזרת הרכב : 8.11.17 , 20:00 , שדה תעופה בוורשה
ימי שכירות : 8
תוספות יקרות : ביטוח מלא עם ביטול (?) השתתפות עצמית
מטבע : זלוטי הפולני


להמשך כתבה לחץ כאן

Комментариев нет:

Отправить комментарий